australiaa.reismee.nl

Bezoek van papa

Deze week begon weer bij het voetbal. Iedere maandag ochtend heeft Jack voetbal. Dit is pas de 2e week dat we er naar toe gaan dus in het begin is het even rustig kijken wat iedereen aan het doen. Jack vind het namelijk best spannend. Aan het einde van de les had ik mijn beweging ook weer gehad want heb samen met Jack de les mee gedaan :).

Een tijdje geleden hadden we samen gekleurde rijst gemaakt. Jack vind het echt geweldig om hier mee te spelen en vermaakt zich hier dan ook een tijdje mee. Van te voren stofzuig ik altijd rondom de tafel zodat we alle gevallen rijst na het spelen weer terug in het zakje kunnen doen. Normaal ruim ik de rijst op maar de ze keer wilde Jack het opruimen met de handveger en blik en ik mocht absoluut niet helpen.

Ondertussen was mijn vader ook al een week in Australië. Hij is eerst verder naar boven gereden en zou dit weekend bij mij zijn. Vrijdag avond is hij bij mij en de familie komen barbecueën. Dit was erg gezellig en mijn vader had ook weer wat cadeautjes meegenomen. Voor Jack had hij onder anderen een puzzel en kleurpotloden en voor Same en Amanda was er weer een voorraad stroopwafels en drop mee genomen. Ook had ik gevraagd of dat hij washandjes voor ze mee kon nemen. Deze zijn namelijk super handig en ook 'typisch' Nederlands.

De volgende dag wilde Sam en Amanda gaan varen met de boot en hadden mijn vader mee gevraagd. Dit wilde hij natuurlijk wel. Zaterdag ochtend stond hij dan ook weer vroeg op de stoep omdat ze vroeg wilde vertrekken. Ik kende Sam ondertussen al en we vertrokken een uur later dan gepland. Dat was zeker geen verassing meer voor mij.

Op de boot hebben we gevist maar helaas niks meer gevangen. Na een paar uurtje op het water zijn we terug gegaan en is papa weer terug naar zijn accommodatie gegaan om even te gaan liggen. 2 Uurtjes later werd ik weer door hem opgehaald en zijn we naar Redcliffe gegaan. Dit is 3 minuutjes rijden en een straat vol winkeltje en restaurantjes. We hebben even door de straat gelopen waar een soort van tentoonstelling staat over de bee gees. Zij komen hier namelijk vandaan. Daarna even wat gedronken, over de pier gelopen en boodschappen gedaan. Mijn familie ging bij een broer van Sam eten dus papa en ik hadden een avondje samen bij mij thuis. We hadden pasta gekookt en daarna nog wat spelletjes gedaan. Niet veel later na mijn vader is gegaan kwam de rest van de familie weer thuis.

Zondag hadden mijn vader en ik wat later afgesproken omdat we beiden wilde uitslapen. Hij kwam mij weer ophalen en zijn daarna naar de stad gereden. Ik heb hem het zelfde rondje laten zien als een paar weken geleden toen mijn moeder en de fam hier waren. Na dat we een aantal plekjes in de stad hadden gehad zijn we naar de botanical garden gegaan en hebben naar rond gelopen. Ook was er een markt in de garden dus zijn we daar ook nog even langs gelopen en hebben we even op een bankje gezeten en gezellig gekletst. Daarna zijn we naar South Bank gelopen en als afsluiting ergens op het terras gezeten. Het was super lekker weer en overal speelden bandjes en zaten mensen op picknick kleedjes. Dus er was genoeg te kijken ;).

Aan het eind van de middag zijn we terug gegaan naar mijn vaders accommodatie en hebben daar even gezeten. Daarna zijn we bij een seafood market in de buurt fish and chips gaan eten en hebben een hele gezellige avond gehad

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!