australiaa.reismee.nl

Voorbereiden voor Vaderdag

Maandag na het voetbal ben ik met Jack naar playtime in de bibliotheek gegaan. Hier hebben we gebouwd met blokken en heeft Jack natuurlijk met de auto’s gespeeld.

De dinsdagochtend zijn Jack en ik naar een koffie tentje gegaan. Hij op zijn fiets en ik liep. Toen we onze koffie aan het drinken waren kwam een deel van het foothball team binnen om te ontbijten. Ik herkende er een aantal want ik kijk iedere week de wedstrijd:).

In de middag ben ik met Jack naar de K mart gereden. Mijn favo winkel. Toen we alles gehaald hadden wat ik nodig had zijn we weer naar huis gegaan. Ik had alles gehaald om te knutselen voor Vaderdag. Dat is hier pas in September, ik ben dan alleen al weg en de nieuwe au pair is er dan nog niet. We zochten ook wat steentjes die Jack kon verven.
Toen de steentjes droog waren heb ik deze op de rand van een foto lijstje geplakt.

Zaterdagochtend zijn we ergens gaan ontbijten. Aan het water vlakbij staat ieder weekend een koffie kar. Hier verkopen ze onderhandelen ook croissantjes en tosti’s. We hadden het picknick kleed mee en hebben gezellig met zijn allen in het zonnetje gezeten. Het was echt een hele gezellige ochtend.

Zondag had ik afgesproken mat Sam, Mila en Anouk. Dit zou de laatste keer zijn dat we met z’n vieren konden afspreken en hadden besloten om in South Bank te picknicken. Ook deze dag was het weer heerlijk weer en hebben weer goed bij kunnen kletsen.

Eind van de middag toen ik thuis kwam zat ik zo vol, dat ik nog maar even een rondje ging lopen. Ook had ik Amanda al laten weten dat ik geen avond eten hoefde. Ik had nog een sushi rol over die ik heb gegeten als avond eten :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!