australiaa.reismee.nl

Een week met zijn 3e en top weekend 2/2

Donderdagavond hebben Sam en ik pizza besteld en is Amanda weer thuis gekomen van haar werk tripje.

Vrijdag heb ik boodschappen gedaan om een stroopwafel cheesecake te maken. Zaterdag zou de familie komen voor een afscheid bbq. Verder heb ik aan mijn foto boek gewerkt wat ik als cadeau wil geven als ik weg ga.

Zaterdag ochtend toen ik opstond had Amanda slingers opgehangen en met letter ballonnen mijn naam gemaakt. Ik heb me zelf klaar gemaakt en om 12:00 kwam de familie. Er viel me alleen wel iets op. Amanda zat de hele ochtend op haar telefoon en was druk bezig met bellen, vreemd.

Toen de familie er al eventjes was ging Amanda opeens weg. Niet veel later werd ik verrast met confetti door Anouk en Mila. Amanda had geregeld dat zij ook op het afscheidsfeestje waren. Ik was zo verrast!

Toen iedereen had gegeten wat het tijd voor taart. Amanda had ook voor mij een pavlova taart voor mij gehaald omdat ik ene keer had gezegd dat ik dat nog nooit had gegeten. Gelukkig viel de stroopwafel cheesecake goed in de smaak, die was ook helemaal op :).

Na de taart kreeg ik nog cadeautjes. Van de familie een lieve kaart en merch van de Dolphins. Een shirt, sjaal en dikke sokken, hahaha.

Van Amanda,Sam en Jack had ik ook een lief kaartje gekregen en een bon om uiteten te gaan met Luuk. Dat was janken :). De rest was nog niet binnen dus zou ik later nog krijgen. Allemaal weer veel te veel natuurlijk.

Anouk en Mila bleven ook slapen dus eind van de middag toen iedereen weg ging hebben we met Sam en Amanda een fles gin opengetrokken. We hebben de hele avond nog rondom de tafel gezeten, gezellig gekletst, gin tonic gedronken en uiteindelijk nog pizza besteld.

Zondagochtend zijn Mila en ik even naar de bakker gelopen om croissantjes te halen. Toen we terug kwamen was Sam al bacon en eggs op de bbq aan het bakken. Met zijn allen hebben we gezellig ontbeten. Ik had Sam en Amanda al 100x bedankt maar ook nu bedankte ik ze nog eens. Ik vond het zo leuk en gezellig!

Na het ontbijt was het tijd voor Anouk om naar huis te gaan en heb ik met Mila even in het zwembad gezeten.
Eind van de middag maakten we ons klaar om naar de stad te gaan want in South Bank hadden ze een groot scherm staan waar je de wedstrijd op kan kijken. Sam was alleen 15 min te laat terug met de auto waardoor Mila en ik binnenkwamen toen er gescoord werd… :).

We keken de wedstrijd en daarna ben ik weer naar huis gegaan. Thuis nog wat leftovers gegeten en daarna lekker mijn bedje in. Wat heb ik genoten en ben ik dankbaar dat ik de laatste 5,5 maand bij dit geweldige gezin mocht zijn!

Reacties

Reacties

Silvia

Je had het niet beter kunnen treffen. En ook jij hebt er alles aan gedaan om er een mooie tijd van te maken. Jack boft maar met jou, het knutselen, wandelen, football, koekjes bakken en samen koffie drinken. Zo geweldig om iedere keer je filmpjes, foto's en verhalen mee te maken. Ik heb er van genoten en ben trots op je.❤️

bart

Ik sluit me helemaal aan je moeder.❤️
Geniet van je vakantie samen met Luuk je zal er zeker van genieten zeker van Bali want deze is een andere wereld vergeleken met Australie.

Jacqueline Humblé

Nou Eline wat een super afscheid, en wat leuk dat je vriendinnen erbij mochten zijn. Wat zullen ze jou daar gaan missen.
Een hele fijne, leerzame en mooie herinnering voor je verdere leven.
Maak er samen met Luuk nog een mooie reis van !!

Papa

Ik heb dmv deze Blog gezien wat voor een ontwikkeling Jack heeft door gemaakt dit 1/2 jaar.
Je hebt al je kennis en kunde uit je Pedagogie opleiding ten volle aan gewent ten behoeve
van dat heerlijke knulletje ( en zijn ouders ) ; )
Ik ben BEREN TROTS op je !

Papa

O ja, je hebt de lat hoog gelegd voor je opvolgster !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!