australiaa.reismee.nl

De laatste

Dat was m dan, mijn allerlaatste weekje. Terwijl ik dit schrijf kan ik wel weer janken.

Maandag had Jack de laatste voetbal training voor de komende maand. We hebben nog even extra veel goals gemaakt en rond gerend. Daarna weer naar de bieb geweest voor playtime, hier vroeg Jack zelf om.

Maandagmiddag was het weer niet al te best dus hebben we een hut gebouwd. Hier hebben we gespeeld met de auto’s en boekjes gelezen. Maandag avond heeft Sam een geweldige tekening op het krijtbord gemaakt. Links zie je Sam, met zijn grote spierbal ;), daarnaast zit Jack op zijn digger, daarnaast is Amanda getekend en dan kom ik. Een plaatje al zeg ik het zelf :).

Dinsdag zijn we weer naar Mila gegaan. De hele dag hebben Jack en haar host kid gespeeld. Zo heerlijk om te zien hoe goed die twee zich met elkaar kunnen vermaken!

In de avond heb ik gekookt en om 22:00 was het tijd om naar het vliegveld te rijden. Ik moest Luuk op halen. Helaas moest hij een tijd op zijn koffer wachten waardoor we pas rond 23;45 weer thuis waren. Ik ben meteen mijn bed ingedoken toen.

Woensdagochtend heb ik boekjes gelezen. Terwijl Jack zijn ontbijt aan het eten was heb ik de koelkast schoongemaakt. Rond 9:00 was Luuk ook klaar en zijn we met zijn 3e koffie gaan drinken. Jack had zijn boeven schoenen aan. Hij gooide tot 2x toe de babychino over zich heen en na dat ik er iets van zij werd de beker op de grond gegooid, klaaar….

Na het hele terras van Jack zijn wereld probleem had meegenoten zijn we naar het park gegaan. Hier hebben we een tijdje gespeeld en rond gerend. Toen we thuis waren hebben we koekjes gebakken en na Jack zijn uurtje rust hebben we de koekjes versierd. Voordat Jack even ging rusten hebben we weer een tent gemaakt waar hij samen met Luuk in heeft gespeeld ;).

Toen Jack uitgerust was, was het tijd om de koekjes te versieren. Ik deed de glazuur er op, aan Jack de taak om de sprinkles er op doen en daarna? Eeeetenn!

Nadat de koekjes versierd waren hebben we buiten Jack zijn trailer gewassen, die zat namelijk helemaal onder het zand. Daarna hebben we ook maar meteen de plantjes water gegeven. We sloten de dag af met bellenblaas.

Donderdag hebben Luuk en ik wat spulletjes gehaald voor in de camper. In de middag heb ik mijn fotoboek afgemaakt wat ik als afscheidscadeau wil geven.

Ook waren donderdag de twee anderen cadeautjes van Sam,Amanda en Jack binnen gekomen. Een fotoboek en een mok met foto’s.

Ik had woensdagmiddag al een kaartje binnen gekregen van mama en Bart waarin ze lieten weten hoe trots ze op mij zijn, dat was weer janken. Op donderdag was er een kaartje binnen gekomen voor Sam en Amanda ook vanuit mijn familie. Hierin bedankte zij Sam en Amanda voor de geweldige maanden en alles wat ze voor mij hebben gedaan.

De hele week als we het over het afscheid hadden of hoe dichterbij dat de dag kwam, begonnen Amanda en ik te huilen. Er zijn heel wat tranen gevloeid deze week en veel knuffels gegeven.

Vrijdagochtend heul vroeg zijn Luuk en ik mee gereden met Amanda en Sam naar de stad. We begonnen met een koffie en zijn daarna naar de botanical garden gelopen. Niet veel later was Mila ook in de stad. Zij heeft de rest van de ochtend gezellig mee gelopen. Eind van de middag kwam ook Anouk er gezellig bij en zijn we met zijn 4e gaan lunchen. Na een aantal uurtjes heb ik Luuk de laatste dingen laten zien en hebben we de dag afgesloten met een drankje.

Sam had na werk in de stad een personeelsdienst en Amanda had een paar flessen weg getikt met collega’s dus ik reed naar huis ;).

Amanda had er erg veel zin in want ze had een fles gin gekokt. We bestelden wat eten en na 4 gin tonics ben ik naar bed gegaan.

Zaterdagochtend zijn Luuk en ik met het ov de camper op gaan halen. De camper ophalen ging gelukkig snel. Na minder dan een uurtje reden we al weg. We haalden meteen boodschappen en zijn daarna naar huis gereden om de camper te showen. Het was voor Jack natuurlijk een grote speeltuin in de camper.

Daarna was het toch echt tijd om spullen te gaan pakken en de laatste was te draaien. En man wat heb je dan toch veel spullen… :).

Eind van de middag maakte ik me klaar. We zouden Jack naar de ouders van Sam brengen zodat wij met zijn viertjes uiteten konden. Amanda had bij een Thai gereserveerd en het was heerlijk. Bij de ouders van Sam hebben we nog een drankje gedaan en zijn daarna weer naar huis vertrokken.

Zondag ochtend heb ik met een knoop in mijn maag de laatste dingetjes ingepakt en hebben we de camper ingericht. Als allerlaatst hebben we met zijn allen ontbeten. Bacon en eggs van de bbq. En toen, toen was het toch echt tijd voor het afscheid. Ik heb iedereen nog een keer een hele dikke knuffel gegeven, nog een keer iedereen bedankt voor alles en nog een keer heel hard gehuild met Amanda en toen was het tijd om te vertrekken. Op weg naar een nieuw avontuur in de camper!

Dit betekend ook het einde van deze blog. Ik heb er van genoten om jullie mee te nemen in mijn avonturen. De eerste maanden waren misschien niet wat ik er van had verwacht maar ook dat is weer helemaal goed gekomen. Ik heb genoten van alle tripje die ik heb gemaakt en van alle nieuwe vriendinnendie ik heb leren kennen, die ik ook zeker in Nederland allemaal weer ga zien!

Jullie kunnen de reis van mij en Luuk via Polarsteps volgen:https://www.polarsteps.com/LuukvanHest1

Reacties

Reacties

Silvia

Wat een avontuur heb je al gehad! Afscheid nemen is altijd moeilijk, maar ik weet zeker dat jullie contact houden.
Nu op naar het aandere avontuur. Een hele goede reis, geniet en ben benieuwd naar deze verhalen! ?❤️

Papa

Ga jullie reis volgen op Polarsteps

Marianne

Lieve Eline, bedankt voor je verhalen. Zo waren we er toch een beetje bij. Heel knap hoe je om gegaan bent met diverse uitdagingen. Fijn dat je nog fantastische maanden hebt gehad. Nu lekker genieten van jullie reis. ?

Hanneke

Ach lieverd, ik krijg al tranen in mijn ogen bij het lezen hiervan. Zo gaaf dat jullie het allemaal zo geweldig samen hebben gehad en hoe gehecht jullie aan elkaar zijn geraakt. Dan is afscheid nemen lastig. Maar potjandorie wat een te gekke tijd en vrienden en ervaringen voor het leven! Dat neem je voor altijd mee. Heel veel plezier met Luuk met alle nieuwe avonturen. Knuffel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!