australiaa.reismee.nl

Certificaat en naar een football wedstrijd

Maandag ochtend sloot Jack een periode af bij voetbal. Aan het einde van de training kreeg iedereen een certificaat. Ook was er een foto moment dit vond Jack minder leuk.

Dinsdag zijn we weer naar Mila geweest. Mila’s host kind en Jack hebben de hele dag samen gespeeld. Ook hebben ze een puppy. Het is een klein pluizen bolletje. Jack rende er de hele dag achter aan.

Donderdag heb ik een begin gemaakt aan mijn afscheidscadeau, helaas komt het einde al in zicht :(.Ik ben een foto boek aan het maken. Alle foto’s in het boek plakken en er een tekstje bij schrijven kost best wat tijd.

Vrijdag heb ik in de avond met Amanda en Sam een film gekeken, Black Lotus. Amanda kwam met het voorstel omdat ze had gezien dat het in Nederland was gefilmd ;). Tijdens de film heeft Jack zich uitgeleefd met zijn sticker boek en 3 hoofden :)….

Zondag middag speelden de Dolphins bij ons aan het einde van de straat en omdat Amanda en Sam seizoenskaarten hebben konden we er met zijn allen heen. Jack slaapt in de middag niet meer hierdoor viel hij bij Amanda op schoot in slaap. Snel daarna werd er gescoord en werd er hard gejuicht. Wij kwamen niet meer bij van het lachen, Jack bleef namelijk gewoon door slapen ;).