australiaa.reismee.nl

pre koningsdag feestje

Op maandag had ik weer litle kickers met Jack. Onderweg terug naar huis heb ik 2 ijskoffie gehaald want mijn vader zou nog even langs komen om afscheid te nemen voordat hij weer verder zou gaan met zijn trip. We dronken de ijs koffie en ik gaf en de laatste spullen mee die ik niet meer nodig heb. We namen weer afscheid van elkaar en samen met Jack heb ik hem uitgezwaaid. In de middag had ik voor Jack wentelteefjes gebakken. Deze vielen wel in de smaak!

Dinsdag ben ik met Jack naar een speeltuin gegaan en hebben daar wat tijd rond gebracht. Woensdag zijn we naar de grote brug gegaan (heb ik er maar van gemaakt). Jack op zijn loop fiets en ik lopend. Halverwege staat een bankje en dit is onze vaste break plek geworden. Jack stopt er ook automatisch omdat hij weet dat we hier veen gaan zitten, wat water drinken en een snack eten ;).

Vrijdag heb ik afgesproken met een meisje in de stad. Ik zit in een groepsapp met allemaal Nederlanders in Brisbane en ze had gevraagd of iemand zin had om iets te doen. Samen hebben we koffie gedronken en gezeten bij het zwembad in de stad. Daarna hebben we bij een tent gezellig geluncht. Het is leuk om verhalen van anderen te horen. Zij is aan het rondtrippen en was nu voor een aantal dagen in Brisbane.

Zaterdag avond hadden we met een groepje kaartjes gekocht voor een koningsdag boot. Het was een paar dagen te vroeg maar het leek ons wel leuk. Amanda vond het geen probleem om mij af te zetten, dit was erg fijn anders was het 2 uur met het ov voor een aantal kilometers. Het feestje was iets anders dan we verwacht hadden, de gemiddelde leeftijd lag namelijk wat hoger dan die van ons..... Dat hield ons er niet van om er geen leuke avond van te maken. Dan daarbij kregen we ook Nederlandse snacks dus gelukkiger kon je ons niet maken ;).

er waren ook 2 mannen op de boot van begin 50 die hier al meer dan 15 jaar woonden. Zij spraken allebei nog super goed Nederlands en zit hier in de bloemen handel. Dat sprak mij natuurlijk wel aan. Ik heb dan ook een tijdje met ze gekletst.

Na afloop ben ik nog met 2 meiden een drankje gaan doen tot dat het sloot. Omdat de snacks ons avond eten waren wilden we nog wat eten. Bij een Mexicaanse keten hadden we eten besteld en wachten tot onze bestelling klaar was. Er werd aan mij gevraagd door een van de meiden hoe laat mijn laatste trein ging. Ik zei 23:50. Ik keek op mijn telefoon, SHIT! Het was ondertussen al 23:45. Ik zou mijn laatste trein dan ook nooit meer halen.

We hebben ons eten opgegeten en hebben een uber genomen naar het huis van een van de meiden. Zij wilden mij namelijk wel naar huis brengen en zij dat het maar 20 min was. Ik vond het al raar want naar de stad is 40 min rijden en we zaten niet heel ver van de stad af. Toen we in de auto zaten en zij de verkeerde kant op reed vroeg ik haar waar we heen gingen. Blijkbaar is er nog een anderen Rainbow Court... Ik typte het juiste adres in, nu was het alleen nog 45 min rijden waardoor zij pas om 3:00 pas weer thuis zouden zijn...

Ik voelde mij zo schuldig

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!