australiaa.reismee.nl

Playdate en Moederdag

Deze week stond in het thema van Moederdag voorbereidingen.

Dinsdag middag heeft Jack zijn Moederdag cadeautje gemaakt. Wat we zouden gaan maken had ik al bedacht en alles wat we er voor nodig hadden had ik al gehaald met jack. Jack zou een foto standaard maken. De bol klei had ik van te voren al gemaakt, dit moest namelijk een dag drogen. In de middag heb ik Jack's tafel buiten gezet met alle benodigdheden en heb hem aan het werk gezet. Na dat alle was geverfd was het weer tijd om het te laten drogen. Ik heb mijn foto printer mee genomen, heb een leuke foto van Jack uit geprint zodat die ook vast klaar lag.

Woensdag zijn Sam en Anouk samen met hun host kinderen gekomen om te spelen. De hele ochtend en middag hebben zij met zijn drietjes rond gerend, boekjes gelezen en gespeeld. De dag vloog voorbij.

Ook had ik een ketting (vanuit Jack) besteld voor Amanda. Een rondje met daarin de letter J gegrafeerd. Dee kwam gelukkig donderdag binnen.

Zaterdag middag ben ik weer gaan lunchen in de stad. Dit keer met Mila, haar heb ik leren kennen op de koningsdag BBQ. Ik kon het alleen niet al te laat maken want Sam en Amanda hadden mij gevraagd om op te passen. Zij zouden naar een cabaretier gaan en daarna samen uiteten. Ik had bedacht om samen met Jack koekjes te gaan bakken. Amanda had alle ingrediënten voor de koekjes gehaald. Ze vroeg hoe ik dat wilden doen zonder figuurtjes. Amanda wist alleen niet dat ik ook deze had gehaald met jack afgelopen week. Jack en ik maakten het deeg en sneden het deeg uit met de hartjes vormige snijder die ik had gehaald. Terwijl Jack zijn avond eten ad zaten de koekjes in de oven. Nadat Jack zijn avond eten op had zijn we nog even naar de winkel gegaan om glazuur te halen. Zo kon Jack nog even wat energie kwijt en wist ik zeker dat hij zou gaan slapen.

Toen we weer thuis waren heb ik het glazuur op de koekjes gedaan en heeft Jack de sprinkels op de koekjes gedaan. Bij iedere koekje kreeg ik de vraag 'mag ik deze eten'. Bij het laatste koekje was het dan eindelijk zo ver, dit koekje mocht hij op eten.

Iets voor 20:00 hebben we nog wat boekjes gelezen en daarna is Jack gaan slapen. Ik had een klein uurtje voor mij zelf want daarna waren Sam en Amanda weer thuis.

Zondag ochtend was het tijd voor de cadeautjes. Jack gaf eerst zijn kaart. Deze had hij zelf uitgekozen en er in gekleurd, ik had er nog een versje in geschreven. Daarna gaf Jack zijn foto houder en toen de ketting. Ook ik had een kaart voor Amanda waar in stond hoe blij ik met haar ben als host mom en dat ik haar graag een keer mee uit lunchen wil nemen. We sloten de cadeautjes af met de zelf gebakken en versierden koekjes.

Daarna heeft iedereen zich klaar gemaakt want ouders van Amanda kwamen voor een brunch. We hadden croissantjes en bacon en eggs van de BBQ. Na dat de ouders van Amanda weg waren heb ik even op mijn kamer gezeten en een filmpje gekeken. Halverwege de middag zijn we naar de ouders van Sam gegaan. Hier was de helen familie. Ik heb weer gezellig gekletst met iedereen en we hadden een vroege BBQ. Toen we wilden gaan was Sam zijn slipper kwijt. Jack was hier de hele middag mee aan het spelen en heeft hem uiteindelijk verstopt. Niemand kon de slipper vinden dus moest Sam op een slipper naar huis.

Na 5 minuten werden we gebeld in de auto dat de slipper was gevonden, deze zou Sam volgende week als we zouden gaan kamperen weer terug krijgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!