australiaa.reismee.nl

Nog een nachtje Gold Coast

Doordeweeks heb ik met Jack weer geknutseld.

Voor deze week had ik bedacht om een egel te knutselen. Hier hadden we alleen eerst blaadjes voor nodig. Ik moest toch nog naar de winkel om wat te halen dus dat konden we goed combineren. Ik had Jack uitgelegd wat het plan was en had een plasticzak mee genomen voor de blaadjes. Jack snapte in het begin niet zo goed wat de bedoeling was en wilde eigenlijk geen blaadjes rapen maar toen hij eenmaal de smaak te pakken had werd het ene naar het andere blaadje in de tas gedaan.

In de middag na Jack zijn dutje zijn we gaan knutselen. Eerst had ik de vorm van een egel uitgeknipt en opgeplakt en daarna heb ik alle blaadjes op de tafel gegooid. Jack heeft een tijdje blaadjes geplakt en daarna was de egel klaar.

Voor het eten zijn we nog even een rondje gaan fietsen en vond Jack een tak die natuurlijk meegenomen moest worden. Op de weg terug zag ik twee flinke spinnen in een spinnenweb hangen en kon het niet laten om ook hier een fotootje van te maken ;).

Vrijdag had ik met drie andere meiden gepland om naar de Gold Coast te gaan. Met Mila en Rowie had ik ergens afgesproken waar ze mij konden ophalen en zijn daarna door gereden. We hadden een hotel geboekt wat nu wel 'lux' was in vergelijking met slapen in een hostel. We hadden de auto ergens geparkeerd en liepen naar het hotel. Onderweg werden we meteen aangesproken met de vraag of we een kroegentocht wilden doen die avond. Na wat overleg hadden we geboekt. Daarna zijn we in gaan checken en nog even de stad in geweest. Mila en Rowie waren nog nooit in surfers Paradise (Gold Coast) geweest dus hebben we hier wat rond gelopen en wat snacks gehaald. Daarna zijn we weer terug gegaan want Sam was er bijna.

We hebben ons klaargemaakt en zijn wat gaan eten bij Vapiano. We moesten op een bepaalde tijd bij de eerste kroeg zijn waardoor we in 10 minuten onze pasta naar binnen moesten schuiven. De avond verder was super gezellig en op het einde kwamen we twee Duitsers tegen waar we mee aan de praat raakten. Een van de twee mannen wilden een tatoeage laten zetten en liet ons kiezen tussen een selectie. We hadden een keuze gemaakt en deze ging het dan ook worden. We hebben een tijd gewacht tot hij aan de beurt was. Toen hij eindelijk in de stoel lag besloten we toch maar om te gaan omdat het best koud was. We hebben een kleine stop bij de mac gehad en zijn daarna naar de kamer gegaan.

Zaterdag ochtend hebben we bij een cafeetje ontbeten en hebben daarna an het zwembad van het hotel gelegen. Daarna zijn we nog naar een mega shoppingmall gereden en hebben daar eventjes rondgelopen en gelunchte. Einde van de middag ben ik in Brisbane afgezet bij het treinstation en daarna met de trein naar huis gegaan.

Reacties

Reacties

Silvia

Altijd gezellig aan de Gold Coast!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!