australiaa.reismee.nl

Kinderboerderij, verjaardag en motorrijden 1/2

Maandag begon de week natuurlijk weer met voetbal.

Jack was zo vrolijk dat hij alleen maar aan het rond springen en dansen was tijden de les. Hij begint het steeds leuker en minder eng te vinden. Het is leuk om te zien hoe hij steeds meer de coaches aan het uitdagen is. Toen we thuis waren was het lunchtijd en had Jack zijn hagelslag ontgroening ;). Dat ging er natuurlijk wel in.

Dinsdag hadden we weer geen auto en moesten we ons hier thuis een beetje vermaken maar gelukkig was er weer genoeg te doen. Voor ontbijt had ik Jack een beschuit met muisjes gegeven. Hier heb ik achteraf spijt van want de beschuiten vliegen er doorheen! Amanda had bij de Hello fresh bestelling een bakmix gekregen om brownies te maken. Jack is echt dol op bakken dus samen hebben we de brownies gemaakt. Bij bakken hoort natuurlijk ook de lepel aflikken ;). Terwijl de brownies in de oven zaten ben ik met Jack gaan knutselen. Dit keer een vlinder. Ik knipte een vlinder uit en aan Jack de taak om deze op te plakken. Daarna mocht Jack met de schaar stukjes knippen uit vellen gekleurd papier om deze daarna op de vlinder te plakken. Als lijfje had ik een wc rol gebruikt. Deze mocht geverfd worden. In de middag hebben wij vast een stukje van de brownie voorgeproefd om te kijken of ie wel echt lekker was ;). Jack had gevraagd of we weer modder poelen konden maken. Regenlaarzen aan en gaan. Ik had de tuinslang in het gras neergelegd en Jack had weer pret voor 10.

Woensdag ben ik met Jack naar een kinderboerderij gegaan. Dat is hier niet echt een ding net als in Nederland. Ik had daarom toestemming gevraagd omdat je ook entree moest betalen. Amanda en Sam vonden het een super leuk idee. Na 50 min rijden waren we er en konden we naar binnen. Ik had een emmertje voer gekocht zodat Jack de dieren eten kon geven. Het was GEWELDIG! ik heb zo gelachen. Helaas kan ik hier geen filmpjes toevoegen maar wat had hij een plezier. Tegen allen dieren die naar hem toe kwamen of waar hij voorbij liep werd gedag gezegd. 'Hello goat, hello donkey, hello sheep, hello piggies'. Ook was er een tractor met een trailer die een rondje om de boerderij reed. Jack vond dit natuurlijk helemaal geweldig en wilden er graag in. Na eventjes in de rij te hebben gestaan konden wij een rondje mee. Wanneer het onze beurt was vond Jack het toch een minder leuk idee. Hij wilden echt niet meer, vond het spannend en begon te huilen. Nadat ik hem geprobeerd had gerust te stellen zijn we toch gaan zitten. Nog steeds vond hij het geen goed idee maar na minder dan een minuut stond er een lach van oor tot oor op zijn gezicht...... De vrouw die de tractor bestuurden hoorden dat Jack Jack heet en vertelde dat ze een ezel hebben met de naam Jack, hihi. We liepen nog wat rond en zijn daarna nog naar Anouk gereden. Hier heeft jack nog de hele middag met Sophia gespeeld.

Toen we thuis waren heb ik Jack snel in bad gedaan en ben daarna met hem naar de Macdonalds gereden. Hij heeft wel al Macdonalds gegeten maar alleen maar door de drive en een 'normaal' bakje kipnuggets. Toen we binnen bij de Mac kwamen vond hij het al helemaal leuk. We gingen zitten en Jack zijn eten werd gebracht. Toen hij de Happy Meal zag was hij al helemaal door het dollen heen. Ik had gezegd als hij zijn eten op had hij nog eventjes mocht spelen. Toen we thuis waren was ik gesloopt en ben dan ook vroeg naar bed toe gegaan

Reacties

Reacties

bart

Nou Eline, Je hebt er maar druk mee. Zo kom je de dagen wel door. Soms zwaar maar ook wel weer gezellig en leuk. Het is wel fijn om dit alles te lezen.

Silvia

Ik heb de filmpjes gezien en die waren schitterend! Jack helemaal niet bang om de dieren eten te geven zo uit de hand. Je hebt er een mooie dag van gemaakt met als afsluiter de nac.?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!