australiaa.reismee.nl

Kinderboerderij, verjaardag en motorrijden 2/2

daar issie dan, deel 2 ;).

Amanda had eigenlijk met werk geregeld dat zij thuis een half dagje zou werken zodat ze het huis en de taart ready kon maken voor Jack zijn verjaardag de volgende dag. Op haar vrije dag had ze haar mail geopend en zag ze een mailtje met de mededeling dat ze toch echt naar kantoor moest komen voor de hele dag. Ik heb aangeboden om alles voor te bereiden voor de verjaardag. Vrijdag ochtend ben ik begonnen met de cup cakes bakken en versieren. Het kosten wat tijd maar ze waren goed gelukt. Daarna heb ik het huis en allen ramen gepoetst.

Eind van de middag was ik klaar en kon ik wel een douche gebruiken. Toen Amanda en Sam thuis kwamen waren ze verrast en heel blij met alles wat er was gebeurd.

Na het avond eten ben ik naar de winkel gereden om wat versiering te halen. Ik vind dat dat erbij hoort en we hadden hier niks liggen. Zo gauw Jack naar bed ging heb ik samen met Sam alles versierd.

De volgende ochtend begon het feestje om 10:00 dus moest ik op tijd opstaan. Amanda was wat eerder met Jack beneden dan dat ik was opgestaan en het eerste wat ik hoorde was, WAAUUWWW, WOOOOW, LOOK AT THIS, WHOOOW. De verassing was dus geslaagd. Helaas duurden het weer een tijd voordat Sam weer beneden was dus konden we pas laat beginnen met cadeautjes. Ik had stickers, stoepkrijt en een gereedschapskist voor Jack. Ook vanuit Nederland hadden we een kaartje ontvangen voor Jack van mijn familie, super lief!

Iets over 10 begonnen de eerste familie leden binnen te druppelen en al snel stond het huis vol. Als lunch hebben we gebarbecued. Het was super leuk om iedereen weer te zien. De vader van Sam had wat info over Nederland opgezocht dus kreeg ik een kleine overhoring ;). Ik vertelde hem wat over Philips wat hij allemaal erg interessant vond.

Zondag hadden we afgesproken met de broek van Sam om een rondje te rijden met de motor. Ik zou bij Sam achterop gaan en Amanda, Jack en de tante van Jack zouden achter ons aanrijden. Het was even wennen en spannend achterop. We hebben een tocht door de bergen gedaan en zijn daarna gaan brunchen bij een café. Ik had mijn telefoon in mijn zak en aangekomen bij het café had mijn stappen teller alle bobbeltjes meegerekend als stappen. Hij dacht dan ook dat ik er al heel wat stappen op had zitten terwijl ik nog niks had uitgevoerd.

Begin van de middag zijn we weer thuis gekomen en heb ik niet meer zo veel gedaan

Reacties

Reacties

Marielle

Wat een topper ben je toch! Ze boffen echt met jou!

Papa

wat zullen ze jou missen

Silvia

Dat heb je super goed gedaan en dat waarderen ze ook.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!