australiaa.reismee.nl

Play date en dinosaur museum

Dinsdag had ik afgesproken met Mila om naar haar toe te gaan met Jack

Mila's host kid is een jaartje jonger dan Jack. Het leek ons leuk om een keertje af te spreken zodat de kinderen samen konden spelen. Zij hebben beneden een kamer vol met speelgoed. Hier hebben de kinderen zich prima kunnen maken en hebben samen super leuk gespeeld. Ook is er buiten flink wat rondgefietst en achter elkaar aan gerend. Super leuk om te zien hoe goed het klikte tussen de twee.

Eind van de middag zijn we weer naar huis gegaan en heb ik Jack eten gegeven en in bad gedaan. Ik had gezegd dat ik deze week kookten en had voor deze avond bedacht om frietjes met sla en een frikandel speciaal te eten ;).

Nadat Jack klaar was ben ik aan het eten begonnen. Toen het eten klaar was Had ik voor mij zelf al een frikandel speciaal gemaakt en heb tegen Amanda en Sam gezegd dat zij het natuurlijk mogen eten zoals zij het willen. Zij wilden het alleen precies zoals ik het had :). Ik was heel benieuwd wat ze er van zouden vinden. Gelukkig viel het goed in de smaak, hoe kan het ook anders :).

Woensdag had ik een dagje thuis met Jack en hebben we nog eens goed naar alle cadeautjes gekeken. Hij had een gips gegoten auto pakket gekregen met een verfsetje en wilden deze graag verven. Dit hebben we dan ook in de middag gedaan.

Zaterdag ochtend zijn we met zijn allen naar de stad gegaan. Amanda wilden al een tijdje met Jack naar het dino museum en vandaag was het dan eindelijk zo ver. We liepen wat rond maar waren er eigenlijk al snel doorheen. Het was veel lezen en daarom was Jack er ook al snel klaar mee. We keken nog wat dino's en zijn daarna weer gegaan.

Bij een Italiaan hebben we geluncht. We deelden met zijn 3e een pizza en garlic bread. Jack was namelijk moe en wij hadden ook niet zo veel honger. Het eten was echt heerlijk en heb zelden zo een goede pizza op!

Na de lunch zijn Amanda, Sam en Jack gegaan en ben ik in de stad gebleven. Ik moest namelijk nieuwe schoenen hebben. De schoenen die ik mee had van thuis hadden gaten in de zolen en wanneer het had geregend kreeg ik natte sokken, niet handig. Gelukkig was er overal sale dus dan is het leuk shoppen ;). Ik had een leuke schoen gezien en vroeg of ze de rechter schoen voor me wilden pakken. Dit was een moeilijke vraag want ze kwamen er achter dat ze die kwijt waren.... Een half uur lang heb ik op het bankje zitten wachten met een schoen aan hopend dat ze de rechter schoen konden vinden. Na 30 minuten was de andere helft dan eindelijk tevoorschijn getoverd!

Ik liep nog wat rond in de stad en wachtte tot Mila ook in de stad zou zijn. We hadden namelijk in de middag afgesproken. Na een aantal uur was Mila aangekomen in de stad en hebben we nog wat rond gelopen en ergens wat gedronken. Daarna zijn we maar vast wat gaan eten want we konden niet zo veel meer doen. We gingen naar Vapiano en kwamen er achter dat het nog 10 minuten happy hour was ;). We bestelden snel een drankje en iets om te snacken. Na ons drankje hebben we het avond eten besteld en daarna zijn we naar de bioscoop gelopen. We zouden namelijk naar the little mermaid gaan. Als echte Nederlanders hadden we onze snacks naar binnen gesmokkeld en zaten we er klaar voor.

Toen de film was afgelopen zijn we naar het treinstation gerend zodat wij onze trein nog konden halen. Anders had ik 1,5 uur moeten wachten. In de trein heb ik met Meike gebeld want die had ik ook al een tijdje niet meer gesproken. Gelukkig gaat het goed met haar en heeft ze het erg naar haar zin als juf.

Er reden geen bussen meer naar huis dus bestelden ik een taxi. Ik had er namelijk al 11,5 km op zitten voor deze dag en kon geen stap meer zetten.

Zondag had ik besloten om te besteden aan mijn CV. Hier heb ik dan ook de hele middag aan gezeten maar was ik er wel in een keer mee klaar. Zo kan ik eind van de reis al gaan kijken naar nieuwe banen.

Reacties

Reacties

Papa

Met zo'n ( zo een ) CV ben je een pareltje om binnen te halen.

Silvia

Je hebt hard gewerkt aan je cv, maar ziet er ook prima uit Klaar om over 2 maanden te solliciteren.

Bart

Kei mooi en leuk waren jouw verhalen het zal niet meevallen dadelijk weer terug in het burgelijk nederlands leven.
Trouwens ik wist niet dat je verwarmings monteur wil worden omdat je aan de CentraleVerwarming hebt gewerkt.
Grapje
Hoop dat je CV gelukt is zodat je snel weer een baan hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!