australiaa.reismee.nl

Knutselen en dagje met de boot weg

Dinsdag 20 juni waren mijn broertje en zusje jarig.

Ik had een filmpje van Jack opgenomen dat hij happy birthday zij :).

Dinsdag middag hebben Jack en ik geknutseld. Hij mocht kiezen tussen een pinguïn of een verrekijker, hij koos voor de pinguïn. Ik had de vorm uitgeknipt en aan Jack de taak om de watjes op zijn buik te plakken. Als we aan het knutselen zijn kan Jack er geen genoeg van krijgen en wilden hij ook graag de verrekijker maken. Ik maakte 2 wc-rollen aan elkaar en aan Jack de taak om kleine stukjes papier uit te knippen en deze op te plakken. Hij was er zo blij mee dat de verrekijker mee naar het park moest. Jack ging op zijn fiets en ik ging lopen. Om de zoveel meter stopte Jack, pakte zijn verrekijker erbij, keek in het rond en we konden weer verder. Ik kwam niet meer bij van het lachen! In het park vroeg ik of hij de verrekijker aan mij wilde geven omdat ik het een beetje gevaarlijk vond. Ik kreeg de verrekijker en droeg hem, er werd mij erop gewezen dat ik de verrekijker om mijn nek kon/moest doen ;).

Zaterdagochtend zijn we een ochtend met de boot weg gegaan. Ze gauw we de haven uit vaarden zagen we een dolfijn!

Jack vind de ‘bump bumps’ op het water niet zo leuk, gelukkig viel het deze keer mee. We gingen naar een rustig plekje en hadden bacon en eggs mee genomen. Op de boot hebben we de eieren en de bacon gebakken. Het was een prachtige dag op het water. We ontbeten gezellig met zijn allen en dronken koffie. Je bent alleen geen Australiër als je op een dag als deze niet al voor 12:00 met een alcoholische versnapering in je handen staat ;). Om 11:45 zaten we dan ook al aan het bier en de cider’s. Begin van de middag zijn we weer terug gegaan.
Wat een heerlijke ochtend!

Reacties

Reacties

Silvia

Ik dacht 20 juni jarig.??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!