australiaa.reismee.nl

Play date en mount Ngungun

Dinsdag zijn we weer naar Mila gegaan. Haar oudste host kid heeft nu 2 weken vakantie dus ze heeft vandaag beide kinderen thuis wat natuurlijk extra gezellig is. Jack speelt gezellig de hele dag met het jongste host kid van Mila. Vooral de fietsen zijn erg in track. Ze hebben bij Mila namelijk de zelfde fiets als Jack heeft. De hele ochtend rijden de jongens rondjes achter elkaar aan. Ondertussen hebben Mila en ik tijd om lekker bij te kletsen. Eind van de middag, net voordat ik naar huis wilde gaan wilde ik Jack zijn luier nog even checken, dat heb ik geweten. 20 minuten ervoor had ik zijn luier nog verschoond en nu zat hij tot zijn nek onder…. :(.

Mila bood aan om hem in bad te doen. Dat was wel heel fijn. Ik heb Jack even in bad gedaan en fris en fruitig kon hij de auto weer in. Eenmaal thuis heb ik hem zijn avond eten gegeven en zijn pyjama aan gedaan want in bad hoefde hij niet meer :).

Woensdag had ik geen auto dus zijn Jack en ik de dag begonnen met een grote ronde wandelen/fietsen. We liepen naar de grote brug om broodjes te kijken. Onderweg had ik een koffie voor mij zelf gehaald en een plakje bananen brood. Op ons vaste plekje op een bankje zijn we gestopt en hebben we naar de boten gekeken onder het genot van bananen brood :).

In de middag hebben we weer geknutseld. Dit keer bloemen. (Ik heb er maar tulpen van gemaakt :). Ik had de groene steeltjes uitgeknipt die Jack heeft opgeplakt. Daarna mocht hij zijn hand verven. Hier zat hij even raar bij te kijken en ik kreeg een blijk of ik het wel zeker wist, HAHA. Eenmaal begonnen kon hij niet meer stoppen.

Na het knutselen zijn we nog naar de ‘green Hill’ gegaan. Jack gaat dan bovenop de heuvel staan en sjeest naar beneden.

Zaterdagochtend heb ik Mila van het station opgehaald. Daarna zijn we door gereden naar de IKEA. Ik was er al geweest hier in Australië maar Mil wilde graag ook nog een kijkje nemen. Bij het restaurant hebben we wat geluncht en zijn daarna naar mij gereden.
Hier hebben we de hele middag spelletjes gedaan, gekletst en drankjes gedronken.

We hadden besloten om bij mij in de buurt een hapje te gaan eten. Terwijl dat ik me aan het klaar maken was zat Mila alleen met Amanda op de bank. Achteraf hoorde ik van Mila dat Amanda tegen haar had verteld hoe blij ze met me is en dat ze me echt heel erg gaat missen :(. Ze maakte zelfs de opmerking dat ze mijn paspoort wil verstoppen ;).

We besloten te wandelen naar het restaurant. Het was ene wandeling van 40 minuutjes. We waren begonnen met een drankje daarna hebben we wat hapjes gekozen als voorgerecht en als avond eten hadden we ook verschillende dingetjes. We hebben echt de hele avond gezellig gekletst over van alles.
Na een aantal uur hebben we weer terug gewandeld. Ik had al tegen Mila gezegd dat Amanda en Sam ons waarschijnlijk voor gek zouden verklaren omdat we zijn gaan lopen.

Eenmaal thuis zijden Amanda en Sam dat ze ons wel hadden willen brengen, dan hadden we geen taxi hoeven te nemen, waarop wij reageerde dat we waren gaan lopen. LOPEN!?
Daarna kregen we de vraag hoe we terug zijn gekomen. ‘Ook lopen’ ;). We werden voor gek verklaard.

Zondag waren we op tijd (niet al te vroeg ;) opgestaan want we wilden naar de glass house mountains. De dag ervoor had Sam ons een berg aangeraden om die te beklimmen.

We reden er heen en we waren zeker niet de enige met dit idee. Bepakt en bezakt klommen we de berg op.
Hijgend kwamen we de berg op. We gingen even zitten en genoten van het uitzicht. Iedereen die de berg op liep kwam ook helemaal hijgend aan.

We zochten een mooi plekje voor foto’s en na een tijdje zijn we weer terug gelopen.

Onderweg heb ik Mila weer afgezet bij het treinstation en ben ik naar huis gereden

Reacties

Reacties

Hanneke

Wat heerlijk jou te zien stralen op die berg. En ik snap Amanda wel hoor, dat ze je niet wil laten gaan. Wat maak je er ook iedere keer een feestje van met Jack. Gaaf!!

Silvia

Zij gaan jou zeker missen en jij ook. Wat schiet het nu al op zeg. Nog maar 2 weekjes.?
Maar dan ga je nog een geweldige reis maken. Geniet Eline!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!